7 Ocak 2012 Cumartesi

"Şampiyonluk Şarkısı Düşmesin Dillerden"

Sabri'nin şanssızlığı ile başlamak istiyorum. Yine malzeme çıktı birilerine ne yazık ki. Yalan değil maçın ilk yarısını izlerken Melo, Sabri ve Engin ettiğim küfürlerden nasibini aldı. Beklentim o kadar fazla ki Samsun'un iki gol atması, üstelik birini boş kaleye göndermesi ister istemez gururumu zedeledi. İlk defa kendi futbolcumuza küfür ettim. Bizdeki zihniyet baba misalidir. Sever de döver de. Yine de ikinci yarı için umudumu sürdürmüştüm. Semih'in golü sonrası maçı çevireceğimize garanti gözüyle bakıyordum. Baros, Selçuk, Sercan derken dört oldu ve seri sekiz maça çıktı. 

Samsun ilk yarı pres yaparak oyunu kendi lehine çevirmeyi başardı. Takımımızın bireysel hataları ve Samsun takımın bireysel yetenekleri yediğimiz gollerde pay sahibi oldu. İlk yarıda Melo'nun yaptığı 3 pas hatası vardı. İkisi gol oldu. Zannediyorum geçen ay yazmıştım Melo'nun topla daha az oynaması gerektiğini. Hala söylüyorum Melo risksiz oynamalı. Bugün karşımızda Samsun var seneye Barcelona olabilir. 
Samsun taraftarı;
 Bugün galibiyeti görmek için stadyumda olduklarını o kadar belli ettiler ki ilk yarıda "üç üç" sesleri ikinci yarıda yerini "Yönetim istifa" sloganına bıraktı. Daha yeni birinci lige gelen bir ekibe en büyük ihaneti kendi taraftarları yapıyor. 

Galatasaray taraftarı;
Sabah saatlerinde İstanbul'dan bir kaç otobüs Samsun yolunu tutmuştu. Zaman zaman lig tv Galatasaray'lı taraftarları gösterdi. Simalara baktıkça İstanbul'un Samsun'a aktığını gördük. Muhtemelen şimdi geri dönüş yolundalar. Otobüsün içini tahmin etmek pek zor değil. Uyuyanlar, hala tezahürat yapanlar ya da arka koltukta kafayı çekenler...

1 yorum :