18 Temmuz 2012 Çarşamba

Galatasaray 2012-2013 Forma Fiyatları

Bugün tanıtımı yapılan yeni formalarımızın fiyatları belli oldu. Beyaz haricindeki tüm formalar satışa sunuldu. Beyaz forma sezon başlamadan piyasaya sunulacak. Formalarda neden bayrak yok diyenler olabilir. Bayrağımız daha sonra ücretsiz bir şekilde formalara bastırılabilecek.  

TARAFTAR FORMASI
Kumaş kalitesi düşük olan bu formamız 89.00 liradan satışa sunulacak.
 PARÇALI FORMA
119.00 liradan satışa sunuldu.
 KIRMIZI FORMA
Parçalıdan daha fazla satılacağını umut ettiğim kırmızı forma 119.00 liradan satışa sunuldu

27 yorum:

  1. formalar cok pahalı

    YanıtlaSil
  2. formalar çok kaliteli ve güzel ama pahalı. kim ne 1 milyonundan bahsediyor.
    kırmızı forma sadece senin dikkatini çekmemiş store da hiçbir bedeni yok 2 gündür.bende kırmızıyı bekliyorum(siyahlar yerine sarı daha iyi olmaz mıydı?)

    YanıtlaSil
  3. Galatasarayın kırmızı forması çok güzel . Bence fiyatıda uygun . Sonuçta bu formalar yeni çıktı .. Açıkca konuşmak gerekirse ben daha pahalı bekliyordum formaları kesin almam lazım ;)

    YanıtlaSil
  4. orjinal forma giyecek fiyata bak

    YanıtlaSil
  5. çok pahalı 30 lira olsa neyse

    YanıtlaSil
  6. bikeresinde benim 15 liramvar formalar çok pahalı oyüzden fenerbahçe forması almayı düşünüyorum çünkü fenerbahçenin fornasının en ucuzu 20 lira o yüzden size iyi satışlar

    YanıtlaSil
  7. formalar çok pahalı biz öğrenciyiz hediye almak istiyorum ama çççççççooooooookkkk PAHALI ben 89 tl'yle ne kadar takı alırım kendime

    YanıtlaSil
  8. taraftar mıyız müşteri mi belli değil çok pahalı yaa.

    YanıtlaSil
  9. ya bu kadar pahalı formamı olur benim yaşadığım yerde 30 tlye 25 tlye satıyolar bunların aynısını 85 tlye forma olur mu yaa :/

    YanıtlaSil
  10. formalar pahallı ama ben yinede forma alıcam

    YanıtlaSil
  11. gs nin kırmızı forması bende var çokta güzel bişey

    YanıtlaSil
  12. forma fiyatları aşırı pahalı lmak imkansız.siz herhalde asgeri ücretin ne olduğunu bilmiyorsunuz

    YanıtlaSil
  13. forma fiyatları aşırı pahalı lmak imkansız.siz herhalde asgeri ücretin ne olduğunu bilmiyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. forma fiyatları aşırı pahalı lmak imkansız.siz herhalde asgeri ücretin ne olduğunu bilmiyorsunuz

    YanıtlaSil
  15. fiyatLar çok pahalı fiyatı yarı yarı kırın herkez aLsın sürümden kazanın:)

    YanıtlaSil
  16. bence formalar güzel ekonomik almaya değer

    YanıtlaSil
  17. fiyatlar biraz daha uygun olsbilir tamm yeni sezon ama fenerbahça beşiktaş forma fiyatlarına baktım en fazla 50 tl ye kadar fiyatlar bizim takımda neden bu şekilde anlamış değilim .

    YanıtlaSil
  18. abi ne bu fiyatlar altı üstü bi forma ya 50 lira olsa çok alan olur bende alırım...

    YanıtlaSil
  19. Gs lii arkadaslarim bir kere alicksiniz bin kere degil o yuzden deger ... Aldiginiz malinda kiymetini bilin ole ona bna verem derken iste giyem derken parcalamayin is o zaman pahali demeniz birsey ifade etmezzzz hele sampiyonlugu yasarken giyinmek paha bicilmezzzz o fener bahce formasi alirim diyen arkadasa dicegim... Bizde donek gs li yoktur anliyorumki fb lisin gs cekiyor seni nese kelimei saadet et ney oldun belli olsun sonrada gs ye katariz senii tm kocumm...

    YanıtlaSil
  20. Bence arkadaşlar almaya deqeR eğerki koyu cimbomluysanız parayı bile dert etmezsiniz diyeceğim bu :)

    YanıtlaSil
  21. formalar pahalı ama ölene dek gs liler alır

    YanıtlaSil
  22. takımıma feda olsun isterse 1000000000000 olsun

    YanıtlaSil
  23. sevgilim ile bizim takımımız

    YanıtlaSil
  24. merhaba aşkım drogba

    YanıtlaSil
  25. gs yi sevmeyenler beni sevemez

    YanıtlaSil