25 Ağustos 2015 Salı

Galatasaray'ın Taraftara Maliyeti


İyi bir Galatasaray'lı olduğumu düşünüyorum.
Peki iyi bir Galatasaray'lı olmanın bana yıllık maliyeti nedir?
Hayatımı geliştirme adına kullanabileceğim bu parayı neden Galatasaray'a harcıyorum?
Fazla uzatmadan maliyet hesabına başlayalım.

Kombine
1000 TL

Forma
150 TL

Diğer ürün giderlerimiz (Tişört, atkı, hediye)
250 TL

Ulaşım (mazot, metrobüs, metro, marmaray)
Maç başı 15 TL x  minimum 22 maç = 330 TL

Yemek (İçkisiz :/ )
22 x 12 =264 TL

Galatasaray Dergisi (Hiç okumadağım)
Abonelik 135 TL

Deplasman giderleri
Minimum 3 deplasman x 200 TL = 600 TL

Maç ısmarlama
Minimum 2 maç x 100 TL = 200 TL


Yukarıdaki giderleri topladığımızda Galatasaray'ın bana yıllık maliyeti 2929.00 TL
Aylık maliyeti 244 TL


Ben ve benim gibi binlerce taraftar evine, ailesine, eğitimine harcaması gereken bu parayı Galatasaray'a harcıyor.

Buna karşılık tek beklentimiz iyi futbol, başarılı yönetim, istikrar... Bunlar olduktan sonra şampiyonlukta gelir, kupada gelir.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder