21 Mayıs 2011 Cumartesi

Şaziye İVEGİN transferi taraftarı memnun etmedi

Hafta için eski Galatasaray'lı Şaziye İVEGİN ile 1+1 yıllığına anlaşma sağlanmıştı. Kimileri bu habere sevinirken kimileri de yapılan transferi eleştiri yağmuruna tuttu. 
Şaziye transferi ile ilgili bazı yorumları paylaşmak istiyorum.
"Yine boş turnikeleri kaçırıp,alacağı topları almazsa bu kez anında tepkiyi görür şimdiden söyleyeyim akıllı oynasın kendisi!"
"Ayakta alkışlıyorum. Taurasi - Şaziye el ele hep beraber üçlüye."
"Ceyhun Hoca inisiyatifleri üstüne alarak,taraftarın pekte memnun olmadığı isimleri takımında görmek istedi.Ancak bu sezon başarısız olduğunda bence kredisi olmayacak.O yüzden ya başaracak ya da başaracak.Başka çaresi kalmadı."
"Beklenen transfer gerçekleşti.Ben katkı vermesini geçtim,bir zahmet mücadele etse yeterli.En azından kendisini yetiştiren,bu kulübe bir daha adım atmasını sağlayan Ceyhun hocanın güvenini boşa çıkarmamalı."
"Bu konuyu kilitlesek yok saysak ne güzel olurdu, umarım faydalı olur umarım Gülşah'ın dakikalarından çalmaz."
Galatasaray taraftarının çoğunluğu Fenerbahçe'den transfer edilen Şaziye'ye sıcak bakmıyor. Ceyhun hocanın aklında bir şeyler var. Bekleyip göreceğiz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder