11 Ağustos 2011 Perşembe

Arda TURAN'dan Nağmeler;


Arda, giderken tartışma yaratacak bazı sözlerle ülkemizden ayrıldı;
Arda Turan : Kaptanlık için kalbimden geçen Sabri veya Ayhan'dır

Arda Turan : Kaptanlığı çok iyi yaptığımı ve arkadaşlarımı çok iyi idare ettiğimi düşünüyorum

Arda Turan : Fatih hoca ile vedalaşamadım, onunla vedalaşmak için tekrar Türkiye'ye gelirim

Arda Turan : Milli Takım forması giyen bir futbolcunun ıslıklanmasını doğru bulmuyorum

Arda Turan : Ben Galatasaray taraftarının bana daha çok sahip çıkmasını isterdim

Arda Turan : Galatasaray her zaman kalbimdedir ama hedeflerim ve ideallerim var

Arda Turan : Türkiye' ye geri dönersem ilk takım Galatasaray'dır. Artık sadece Galatasaray taraftarıyım

Arda Turan : Galatasaray'da çok mutluydum ama daha sonra düşünüp gitme kararı aldım.

Arda Turan : Ben İspanya'da sadece Galatasaray'ı değil, Türkiye'yi temsil edeceğim

Arda Turan : Bence spor mahkemeleri kurulmalı ve suç işleyen ömür boyu futboldan men edilmeli

Arda Turan : Bundan sonra Atletico Madrid için sonuna kadar savaşacağım

Arda Turan : Atletico Madrid'de giyeceğim numara belli değil. Ben 14 veya 66 numarayı istiyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder