18 Nisan 2012 Çarşamba

Bursa'nın Haklı İsyanı

Bursasporlu Taraftarlar Birliği kendi taraftarlarına en ağır şekilde uygulanan 6222 sporda şiddet yasasının neden İstanbul takımlarının taraftarlarına uygulanmadığını soruyor?

Beşiktaş-Galatasaray maçı oynandığı sırada sahaya giren Beşiktaşlı bir taraftar Galatasaray'lı futbolcuların üzerine yürümüştü. Kamera kayıtlarında gözükmesine rağmen polisin "neden sahaya girdiğiniz" sorusuna "ittiler bizde sahaya düştük"  diyerek cevap vermiş. Bunun üzerine savcı o kişiyi salıverdi. 

Bundan daha vahimi;
Ntvspor'da spor gecesi adlı programda Özgür Buzbaş "Beşiktaş taraftarını anlayabiliyorum, kendimi onların yerine koyabiliyorum" demişti. Ben kendimi Özgür Buzbaş'ın yerine çok koydum ama renk ayırt etmedim. 
Diğer renkler unutuldukça öfke artar. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder