20 Mayıs 2012 Pazar

Fatih Altaylı'dan Ali Koç'a;



 25 Şubatta Fatih Altaylı Aziz Yıldırım'a hitaben bir yazı yazmıştı. Yazıda Aziz Yıldırım ve yönetimi ağır şekilde eleştirilirken bir kişi bu eleştiriden muaf tutulmuştu. 
O kişi bugün Aziz Yıldırım tarafından yönetime alınmadı. Belki de Ali Bey'in isteği bu yöndeydi fakat Fatih Altaylı 3 ay öncesinden uyarıda bulunmuştu. Aynı uyarıyı Koç ailesi de sık sık dile getiriyordu.  Muhtemelen Ali Koç bu uyarıları dikkate almış. 
Bu yönetimdeki pek çok şeyi anlıyorum da Ali Koç'u anlamıyorum. Oradakilerin çoğu Fenerbahçe ismine bir şey katmak için değil, Fenerbahçe markasının üzerinde yükselmek, sarı lacivert amblemle adam sınıfına atlamak derdinde. Oysa Ali Koç, Fenerbahçe'de efsane olabilecek bir isim. Hepsinden daha Fenerbahçeli ve Fenerbahçe'ye hepsinden daha çok yakışıyor. Evinin kapısına bağlamayacağı adamlarla ne işi var orada gerçekten anlamıyorum. Diğerlerinin Fenerbahçe'ye katabileceği hiçbir şey yok. Ali Koç'un ise çok şey var. Bunu yıllardır söyledim, söylüyorum. Keşke kendini bu pisliğin üzerinde tutmayı ve Fenerbahçe'nin geleceği olmayı tercih etse. Aziz Yıldırım ve şürekâsına söyleyeceğim son sözlerim bunlar. Bizim kitabımızda düşene vurulmaz. Düştüğü yeri hak etmiş bile olsa...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder