10 Ocak 2011 Pazartesi

M.Ali BİRAND ve Ali KIRCA soruyor, Adnan POLAT cevaplıyor // Ropörtaj

Galatasaray SK | Resmi İnternet Sitesi - www.galatasaray.org

Bugün saat 15:00'da Galatasaray Tv'de M.Ali Birand ve Ali Kırca yeni stadyumuzda Adnan Polat ile röportaj yapacak.
Galatasaray.org'un haberine göre tüm sorular cevaplanacakmış.
Bu röportajı ben yapacak olsaydım ilk soracağım soru kesinlikle Galatasaray'ın neden başarısız olduğu olmazdı. Neden başarısız olduğunu az çok görebiliyoruz. Peki Adnan Polat ve futboldan anlamayan bazı yöneticiler neden bazı konularda ısrarlı davranıyor. Örneğin Kewell, Baros ve Keita gibi önemli transferlerde parmağı olan Haldun ÜSTÜNEL neden caydırılarak görevden alındı. Galatasaray sevdalısı ve gerekirse bu sevdaya maddiatını da yansıtabilecek olan olan Abdurrahim ALBAYRAK niye yönetime alınmıyor?
Adnan SEZGİN'den neleri eksik bu adamların?


Bu sorular sorulacak mı çok merak ediyorum.
Bu soruların sorulması için M.Ali BİRAND'a mail attım.
Bizi az çok taraftar yerine koyar diye düşünüyorum kendilerini. Mutlaka Haldun ÜSTÜNEL olayını soracaktır.


Başka bir konu ise açılış maçında kombine kart alanların dışıımda Aslantepe'ye biletli seyirci giremeyecek olmasıdır.
Yönetimimiz biletlerin satılmayacağını, sponsorlara dağıtılacağını beyan etti.
İkinci yarı o stad dolmassa taraftar yönetime "sponsorlarınızı çağırın onlar doldursun" diyebilir.
Yıllardır bu stadın hayalini süsleyen emektar taraftarlara yapılan bu haksızlık bana Bülent'e, Hakan Şükür'e, Ünsal'a, Ergün'e, Arif'e jubile yapılmamasını hatırlattı.
Yönetim bu hatayı ilk defa yapmıyor.
Ma.Ali BİRAND bunu da sorar mı acaba?


Haydi hayırlısı....


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder