26 Mayıs 2013 Pazar

Aziz Yıldırım'ın Türk Futboluna Katkısı

1- Diktatör Aziz Yıldırım;
Bir grup Fenerbahçeli taraftar Aziz Yıldırım'ı istifaya çağıran sloganlar atıyor. Bunun üzerine Aziz Yıldırım gruba karşılık veriyor;
"Boşunuza kıçınızı yormayın.Ben ne dersem o olur"



2- Küfürbaz Aziz Yıldırım;
Bir grup basın mensubu hava alanında Fenerbahçe kafilesini görünüyor. Tam o sıralarda görevini yapan basın mensuplarına hitaben; 
"Böyle koşmak size yakışmıyor. Maymun gibi koşturuyorsunuz. Tamam, çektiniz ve bitti. Beni rahat bırakın" 


3- Taraftarına küfür ettiren Aziz Yıldırım;
Bu sezon oynanan Fenerbahçe-Galatasaray Bayan Basketbol maçında Aziz Yıldırım taraftarlarına Galatasaray oyuncularını göstererek gerilimin artmasına sebep oluyor. Bunun üzerine taraftarlar aldıkları emirle Galatasaray Kadın Basketbolcularına küfür ediyor.


4- Anons Uzmanı Aziz Yıldırım;
Fenerbahçeli bayan taraftarlar Alex'in gönderilmesini tezahüratlarla eleştirince Aziz Yıldırım mikrofonu eline kaptı ve doğal tezahüratları engelleme girişiminde bulundu. Kendi taraftarına bunu yapan Türk Futboluna neler yapmaz ki?

5-Şike yaptıysam Fenerbahçe İçin Yaptım Diyen Aziz Yıldırım;
"Ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım" dedikten sonra Kongreden bu konu için destek isteyeceğim demesi manidar.

6-GFB Şirketine Baskın Yaptıran Aziz Yıldırım;
Aziz Yıldırım'ın avukatları GFB tekstil şirketine baskın yaptırıyor. Bilindiği üzere Genç fenerbahçeliler grubunu bitirmeye yönelik çalışma başlatan Aziz Yıldırım'ın yeni planı bu şekildeydi.

7-Rüştü'ye İftira Atan Aziz Yıldırım;
Aziz Yıldırım; "Bugün başka kulüpte olanlar veya Fenerbahçe'den ayrılanlar Fenerbahçe düşmalığı yapıyor. Rüştü, Kasımpaşalılar'ı arıyor. Hadi sizi göreyim diyor. Ankaragücü'ne mesaj atıyor. Bende kendisine haber gönderdi. "İnşallah Bursa'da iyi oynarsın" diye. Kaleciler hata yaptılar. Peki ya Rüştü ne yaptı? Çıksın söylesin. Ben bu şahısları aramadım desin"
Bunun üzerine Rüştü, kendisini dövdürden Aziz Yıldırıma cevap verdi;
"Böyle bir şeyi ispat ederlerse yarın futbolu bırakırım"

8- Asker Kaçağı Aziz Yıldırım;
Aziz Yıldırım'ın Asker kaçağı olması bir Galatasaray'lı olarak elbette beni ilgilendirmez. Fakat askerliğimi yaptığım dönemde Hakkari'de bulunan birliğimizin 11 şehit vermesi ve bu zatın paha biçilemez şerefli görevi yerine getirmeden  Genel Kurmay Başkanı ile birlikte maç seyretmesi zoruma gitmiyor değil.
Yıllardır Asker Kaçağı olduğu yönündeki eleştirileri yalanlayan Aziz Yıldırım ceza evinde  bedelli askerlik yaparak yıllardır Genel Kurmay Başkanı dahil kandırmadığı kimse kalmamış.


9- Ziya Şengül'e Pankart Açtıran Aziz Yıldırım;

Aziz Yıldırım Şike Sürecinde destekçi değil tabiri caizse köle arıyordu kendisine. Köle olmayı reddeden Ziya Şengül için aşağıdaki pankartları hazırlattı.


10-Sabıkasını Kaydını Hatırlamayan Aziz Yıldırım;

Aziz Yıldırım şike sürecinde kendisini savunurken mahkeme başkanı sabıka kaydının bulunduğunu  belirtti. Bunun üzerine Aziz Yıldırım hangi sebepten olduğunu hatırlamıyorum dedi.

11- TFF'ye Alayınızın Cezasını Veririm Diyen Aziz Yıldırım;
Aziz Yıldırım neredeyse her zaman yaptığı işi yani devre arasında soyunma odasına girme geleneğini sürdürdü. Bu geleneğe hakemleri ve TFF'yi katarak şu sözler çıktı ağzından;
 “Ben TFF dinlemem. Alayınızın cezasını ben vereceğim, hakemliğinizi bitireceğim” ;


12- Wikipedi'ye göre Aziz Yıldırım;
http://tr.wikipedia.org/wiki/Aziz_Y%C4%B1ld%C4%B1r%C4%B1m

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder