24 Temmuz 2011 Pazar

Habertürk; Galatasaray'a teşvik girişimi

Yaptığı haberlerle ve hayali olduğu düşünülen telefon görüşmeleriyle sık sık gündeme gelen Haberturk web sitesi yeni bir iddia ortaya attı.  Fenerbahçe yöneticisi Şekip MOSTUROĞLU'nun Galatasaray eski yöneticisi Adnan SEZGİN'e Galatasaray-Trabzonspor maçı için  teşvik primi verme girişiminde bulunduğu iddia edildi. Haberde kaynağın belirtilmemesine rağmen  telefon görüşmesinin ve saatinin ayrıntılı bir biçimde yazılması bana biraz ilginç geldi. Aynı haber sitesi YILDIRIM'a bu sorunun sorulduğunu ve YILDIRIM'ın sessiz kaldığını belirtiyor. Ben Galatasaray cephesinden çok Fenerbahçe cephesinin bu habere cevap vermesini bekliyorum. Zira bizimkiler eski yöneticileri ile ilgili cevap vermekten kaçınabilir. Ama Ünal AYSAL'dan haber doğru değilse sert bir açıklama bekliyorum.

1 yorum :

  1. Valla Ünal Başkan bu konuda şimdilik yorum yapamaz. Şayet Küçük Ednan gidip Fener'le teşvik için konuştuysa bile kendi adıma utançtır. Zira Fener maçı wordpress'te yazdığım döneme denk gelmişti. Benim oradaki 2. yarı yorumum maalesef bazı şeylerin hiç masum olmadığını ifade ediyor. Geçtim Trabzon maçını bizim Ednan'lar o stadı dikmek için bile takımı bu kadar kötü oynatmış olabilir. Artık bu konulara paranoyakça bakıyorum. ne de olsa başbakan da Fener'li.

    http://hakanbaysal.wordpress.com/2011/03/19/sen-sampiyon-olmasan-da/

    YanıtlaSil