21 Kasım 2011 Pazartesi

Saldır Beleştepe


Sen sahaya çıkıyordun, bir adım kala durdurdular beni. Bir adım daha yakın olsaydım, yanımda aynı yolun yolcusu birkaç yüz adam; haykırsaydık son nefesimizi verircesine...

Sen sahaya çıkıyordun, ıslıkladılar. "Delikanlı Cimbom, neredesin" dediler. Bizim bir biletimiz bile yoktu, bire iki yapılacak bir turnike bile bırakmadılar.. Sen sahaya çıkıyordun, Ali Sami Yen sokağında onlarca deli yürek, ceplerindeki meşaleleri kontrol ediyordu son kez.

Bir adım kala döndüm. Sırtımı sana dönmek ne kötüymüş, sırtıma alıp taşıyabilirdim oysa bütün yükünü...Bırakmadılar..

Dakikalar sonra meşaleler tutuştu aynı semalarda, "Delikanlı Cimbom" oradaydı...

Duyulan son ses oldu kapalı kutudan, "Saldır Beleştepe". 
Fayda etmedi... 
Beleştepe düştü. 
İlk yarının kalan 15 dakikasında sus pus maç izlediler... Tahmin etmemişlerdi, yalandan dayanışma mesajı verdikleri deplasman taraftarı, gerçekten gelmişti..

Eski Açık

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder