8 Mayıs 2012 Salı

Kim Suçlu?


1-Emre, Zokora'ya ırkçı söylemde bulunduğunu kabul etti.
2-Emre, Zokora'ya ırkçı söylemde bulunduğunu inkar etti.
3-Emre, Beykoz Mahkemesinden bu konuya haber yasağı koydurdu.
4-PFDK, Emre'nin ırkçı söylemde bulunmadığını tespit etti.
5-PFDK, Emre'ye 2 maç ceza verdi.
6-PFDK, Zokora'nın itirazı üzerine Beşiktaş maçından önce Emre'ye tedbir kararı koydu.
7-PFDK, Trabzonspor maçından önce tedbir kararını kaldırdı.
8-Aykut ve Şenol Hoca Emre ve Zokora'yı karşılıklı oynattı.
9-Zokora kendisine yapılan muamelenin cezasız kaldığını düşünerek Emre'yi Colman ile birlikte cezalandırmaya çalıştı.
10-Hakem kırmızı kart vermedi.
11-Hakem, Rıdvam Dilmen tarafından "bir boka yaramayan adam" ilan edildi.

Kim suçlu?

Yeterli cezayı vermeyen PFDK'mı?
Yeterli cezanın gelmemesi üzerine en ufak eleştiri yapmayan Rıdvan mı?
Emre ve Zokora'nın birlikte oynamasına izin veren teknik adamlar mı?
Irkçılık söyleminde bulunduğunu kabul eden Emre mi?
Yoksa bir gün sonra sarhoştum aslında ırkçılık söyleminde bulunmamıştım diyen Emre mi?
PFDK yerine cezayı kendi kesmek isteyen Zokora mı?
Bir boka yaramayan hakem mi?

Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum Emre Zokora'nın kasıtlı hareketine maruz kalmasına rağmen maç sonunda Zokora'ya kızmak yerine kendisiyle ilgili öz eleştiri yaparak suçlu olduğunu ima etti. Sözlerinin devamında herkesin değişmesi gerektiğini, kendisininde değişeceğini söyledi. Son küfürlerini malum pozisyondan sonra dakikalarca sarf etti. İçini dökmüş oldu. 
"Ben olsaydım maç sonu Zokora'ya karşı ikinci kez pis zenci derdim". Son cümle elbette bana ait değil. Aklı selim Fenerbahçe'lilerin ürünü. Onlarda kabullenmişler Emre'nin söylemedim dediği sözlerini. 
Üstteki fotoğrafın oluşumuna ortak olanlar çok konuşuyor. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder