26 Ağustos 2012 Pazar

Aziz Değilsin ki Anlayasın


Türk Dil Kurumuna ait sözlükte Aziz kelimesinin karşılığı;
"Ermiş, eren" şeklinde.

Ermişler ve erenler her konu hakkında hemen hemen fikir sahibidir.
Aziz Yıldırım'da öyle değil mi?

Bir kulüp başkanı eline mikrofunu alıp taraftarın organize tepkisine baş kaldırıyor ve aynı taraftardan tepki almıyorsa orada gariplik vardır. Gerçi erkek taraftarlar olsa "Aykut söyle Alex nerede?" vb. tezahüratlar olmazdı. Yine de ayırt etmemek lazım. Dişisi de bir, erkeği de...
Aziz Yıldırım aynen şunları söyledi;
"Herkes oynadığı formanın hakkını vermeli, Sahadaki futbolculara sahip çıkın. Onlara haksızlık yapmayın"

Ben bunun tercümesini yapamam. Ben olsam "Herkes oynadığı formanın hakkını vermeli" cümlesi yerine "Herkes aldığı bedava biletin hakkını vermeli" derdim. Zira o tezahürattan sonra Fenerbahçe'li futbolcular coştu. 
Sanırım ermiş, eren farkı burada. 
Birde Aziz Yıldırım bu anonsu yaptı diye 10 bin ile 30 bin lira arasında para cezası alacağını söyleyenler var. Sözüm ona Fatih Reis "Bunca şehit varken konuşmam" demişti ve 10 bin lira ödemişti.  Aziz bey ise konuşma yapmasının yasak olduğu yerde ben konuşurum dedi o da 10 bin lira ödeyecek.  Fatih Terim'den aldığınız para şehit ailelerine gitsin. Aziz Yıldırım'dan alacağınız para havuza aktarılsın. Havuzumuz bereketlensin.


Heykeli dikilecek adamın iki yıldır heykeli dikilmiyor.
Hapishaneye girecek adam üç yıl daha takımın başkanı kalacağım diyor.
Teknik direktörüm diyen adamı başkası savunuyor.
Taraftarın tezahüratını başkanı kesiyor.
Tezahüratı kesilen taraftar başkanı alkışlayarak Alex'i iki dakikada satıyor.
Ne Alex,, ne de Aykut olmasa da olur diyeni duydum, Aziz bey de olmasın diyeni duymadım.

Anlamak için bir Alex olmaya gerek yok.
Aziz ol evladım yeter. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder