25 Ağustos 2012 Cumartesi

Söz Uçar, Yazı Kalır

İlkan Karaman süreci Fenerbahçe lehine sonuçlandı. Fenerbahçe Basketbol yöneticilerini yürüttükleri başarılı operasyondan dolayı kutluyorum. İlkan kaliteli, gittiği her takıma yararlı olabilecek bir oyuncu. İlkan'ı tebrik ediyoruz. Hayalindeki takımda inşallah başarılı olur. Unutmasını istemediğimiz bir husus var;
Söz uçar yazı kalır.
15 Ağustos 2012
İlkan Karaman, yeni sezonda başantrenör Ergin Ataman yönetiminde çalışacak olmalarının kendileri için büyük bir avantaj olacağını dile getirerek, şunları kaydetti: “Başımızda geçen sezonu 3 kupa ile kapatmış bir antrenör var. Bu bizim için büyük avantaj. Kendimi hocama göstermem için milli takımda iyi bir performans sergilemem gerekiyor. Nasıl bir oyuncu olduğumu burada çok daha iyi görecek. O yüzden elemeleri sabırsızlıkla bekliyorum. Şu ana kadar iyi performans gösterdiğimi düşünüyorum. Bunu da devam ettirmem gerekiyor.”
18 Ağustos 2012
Transfer sürecinin ardından ilk kez konuşan İlkan Karaman, "Kendi takımımdan ayrıldıktan sonra tek isteğim Fenerbahçe’de oynamaktı. Bu süreçte önce Başkanımız Aziz Yıldırım’dan, ardından Yönetim Kurulu Üyemiz Sayın Semih Özsoy ve Fenerbahçe’deki her kademeden çok büyük ilgi ve yakınlık gördüm. Bu hayalimin gerçekleşmesinden dolayı çok mutluyum. Büyük Fenerbahçe camiasının beklentilerine cevap vermek için çok çalışacağım. Fenerbahçe, parçası olmaktan gurur duyduğum ve basketbol ile ilgili hedeflerimi gerçekleştirmek istediğim tek yer. Tek amacım takımın başarısına katkı yapmak. Fenerbahçe Ülker’i hem Türkiye’de, hem de Euroleague’de hedeflerine ulaştırmak için elimden geleni yapacağım. Burada olmama büyük katkısı olan başta Başkanımız Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu Üyemiz Semih Özsoy ile Fenerbahçe Ülker camiasına çok teşekkür ediyorum" açıklamasında bulundu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder