4 Eylül 2013 Çarşamba

Digiturk Play Sömürüsü

Digiturk Play; "Digiturk Play internet üzerinden canlı olarak televizyon yayınlarını izleyebileceğiniz ve film, dizi, belgesel gibi Digiturk’ün geniş kapsamlı içeriklerine ulaşabileceğiniz bir hizmettir. Canlı spor içeriklerine ister bilgisayardan web sitemiz aracılığı ile, isterseniz iPhone’dan, iPad’den veya Android cihazlardan Digiturk Play uygulaması aracılığı ile ulaşabilirsiniz. Üstelik bu hizmetlerden yararlanmak için Digiturk üyesi olmanız gerekli değildir."

Açıklamayı ilgili siteden aldım. Ne güzelde anlatmışlar.
Geçen sezon tam hatırlamamakla birlikte sanırım 220 lira ücret ödeyip üye olmuştuk. Verdiğimiz ücrete göre çok kaliteli olmasa da makul bir yayın izleyebiliyorduk. Geçen sezonun verdiği memnuniyetle bir kez daha deneyelim dedik. 259 lira ödedik ve üye olduk. Önceki sezonda yayın kalitesi 400 - 800 ve 1200 olarak veriliyordu. Bir baktık ki yayın kalitesi 600'e düşürülmüş. Bir yerlere üye olurken okumaya dikkat etmeyiz toplum olarak. Biz de okumadık. Okumadık diye de sahtekarlığı görmezden gelmek olmaz. Hakkımızı nihayetinde aradık. Geçen sezon 220 liraya karşılık 1200 görüntü kalitesinde izlediğimiz yayını bu sene 600 k görüntü kalitesine karşılık 259 liraya izleyeceğiz. Açıkçası bunu içime sindiremedim. 600 k'nın görüntü kalitesi hani şu kaçak yayınlar var ya ondan daha kötü. Siz düşünün gerisini...
İlgili kişiyle aynen şu konuşma geçti aramızda;
Operatörün son anlamsız cümlesi buydu;
Düzeltiyorum. Yalnış yazıldı.
Bu garip kelimelerden sonra konuşma zaman aşımına uğradı. Ben bu operatörlerle zaten hiç anlaşamadım yıllardır ama tek bir gerçek var en deneyimsiz olanları Digiturk'de çalışıyor.
Canlı Destek hattı bana köstek olunca sarıldım telefona.
Anlattım derdimi.
Bana demez mi "bu sezon böyle yayın kalitemizde değişiklik yapamıyoruz"
Hemen kapadım telefonu başka biriyle görüştüm. 
Tekrar anlattım derdimi.
Yapılan sahtekarlığı tek tek ilgili kişinin beynine monte ettim. Digiturk Play üyeliğimi iptal etmek istediğimde "ne yazık ki iptal edilemiyor" diye bir cevap aldım. Bunun üzerine bir 30-40 sn. daha konuştum.  Güzel Türkçe vurgularıyla ikna ettim onları.
Üyeliğimin iptal edileceğini söylediler.
Bu sahtekarlığa siz de sessiz kalmayın. 

Digiturk ile ilgili sorunu olan arkadaşlarıma önemli tavsiyelerim var;
1- Bilgi almak istiyorsanız 1 kere değil en 3 kere arayın. Deneyimsiz elemanlar size yanıltıcı bilgi verebiliyor.
2- "İptal edemeyiz, olmuyor, yapamayız" dediklerinde pes etmeyin. Her şeyin bir oluru vardır.
3- Digiturk'ü iptal ettirecekseniz kesinlikle faks vs. göndermeyin. Bunu sizden istemeye hakları yok. 
4- Her ay faturanızı mutlaka inceleyin. Fatura hataları bu kurumda oldukça sık yaşanıyor.
5- Bir problem yaşadığınızda veya bir istekte bulunduğunuzda "probleminiz çözüldü, isteğiniz alındı" yanıtına kesinlikle aldanmayın. 10 dakika sonra tekrar arayıp çözülüp çözülmediğini teyit edin. 
6- Sizin için vazgeçilmez değilse Digiturk'e üye olmayın.

Sağlıcakla Kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder